.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری هفت شرور معروف در مازندران

مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران از دستگیری هفت شرور معروف در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران به دستگیری پنج شرور معروف در شهرستان بابلسر اشاره کرد و افزود : مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بابلسر در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر ایجاد زورگیری ، باج خواهی و اعمال منافی عفت توسط افراد شرور در این شهرستان سریعاً وارد عمل شدند .
این گزارش می افزاید : مأموران با انجام تحقیقات فنی و پلیسی توانستند این افراد را شناسایی و با کسب اطلاع از حمل اختفای آنها و با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان موفق به دستگیری آنان شدند .
در ادامه این گزارش آمده است : در بازرسی از محل اختفای آنان 4 قبضه شمشیر ، سه دستگاه تجهیزات ماهواره ای ، مقادیری لوح فشرده غیر مجاز ، سه دستگاه کیس رایانه حاوی تصاویر غیرمجاز و مبتذل و یک قبضه چاقو کشف و ضبط شد .
سرهنگ علی رستمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل نیز در این رابطه از دستگیری دو شرور معروف در این شهر خبر داد و افزود : در پی وجود برخی شرارت ها از سوی دو شرور معرف در بابل که اقدام به ایجاد زورگیری و اعمال منافی عفت می کردند با هماهنگی لازم با مسئولان قضایی شهرستان با اکیپی از نیروهای عملیاتی شهرستان تشکیل و جهت دستگیری آنان در محل سکونتشان اعزام کردیم .
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل به مقاومت اشرار در مقابل مأموران نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود : نامبردگان با مشاهده مأموران و با ایجاد سر و صدا و برداشتن آلات قتل به سوی مأموران حمله ور شدند و با رها کردن چندین قلاده سگ به طرف مأموران و سپر کردن خانواده شان قصد فرار داشتند که با درایت و هوشیاری مأموران به دام افتادند .
رستمی تصریح کرد : با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از منزل آنان چندین عدد آلات قتل و شرارت از قبیل قمه ، داس ، چاقو و تبر کشف شد .
وی در خاتمه افزود : ما از مردم درخواست می کنیم که در مقابله با هرگونه شرارت و ناامنی با پلیس همکاری کرده و هرگونه موارد سوء امنیتی را به مرکز فوریتهای پلیس 110 اعلام کنند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.